Log in

blacklist logo

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ο Ψαλτάκος φταίει για τον ΟΛΘ

Την κάνουν από τον διαγωνισμό τα αδέλφια.

Για να πάρεις μια τόσο μεγάλη δουλειά, ανεξαρτήτως συνθηκών στην αγορά και στην κοινωνία, χρειάζεται να διαθέτεις επαρκή πιστοποιητικά πιστοληπτικής ικανότητας. Όταν όμως πιέζεις φορτικώς «θεούς και δαίμονες» για να πάρεις τα 150 εκατομμύρια της προκαταβολής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, τότε με τι... προσόντα διεκδικείς το σπουδαίο project στον ΟΛΘ;

Το ερώτημα μου δεν είναι ρητορικό. Ουσιαστικό, καίριο είναι. Και επειδή τα καημένα τα site που μπουκώνει με πολύ διαφημιστικό χρήμα ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ δεν μπορούν να απαντήσουν σε αυτό, τους βγάζω από τη δύσκολη θέση και αποκαλύπτω εγώ την απάντηση.

Η ΤΕΚΑΛ και ο Ψαλτάκος φταίνε που ετοιμάζονται οι Καλλιτσάντσηδες να αποσυρθούν από τον διαγωνισμό.

 Υ.Γ. Έτσι διαρρέουν οι κύριοι. Λέτε ο Ψαλτάκος να είναι δάκτυλος του Κούτρα; Τους έφτιαξε τέτοιο χουνέρι;

To ελικόπτερο, ο Ντίνος και ο Άμπε

Διαβάζοντας χθες στην fmvoice.gr για τα κορονο-ομόλογα και το πρόγραμμα μαμούθ 1 τρισ. δολαρίων του γιαπωνέζου πρωθυπουργού Άμπε.

Θυμήθηκα τον Ντίνο. Ο Ν.Π., που λέτε, αποτελεί πολλά χρόνια τώρα το... αόρατο χέρι στην Ελλάδα του Έλληνα μεγιστάνα των μεγιστάνων, που προτιμά τη ζωή στην Ζυρίχη, παρά στην πατρίδα μας. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, με αυτά που γίνονται σε αυτό τον τόπο καθημερινά, δεν έχει πολύ άδικο. Αλλά αυτό είναι «άλλου παπά ευαγγέλιο».

Ο Ντίνος, λοιπόν, τις προάλλες μιλούσε αγανακτισμένος σε πρώην επικεφαλής του private banking μεγάλης συστημικής τράπεζας για το «nein» των γερμανοολλανδών στο κορονο-ευρωομόλογο. Τα έχωνε κανονικά στην Μέρκελ και στην «Ευρώπη του Βερολίνου».  

Ήταν τόσο αγανακτισμένος που του έλεγε αστειευόμενος, αλλά με πολύ σοβαρό ύφος, πόσο θα ήθελε να χρησιμοποιήσει το ελικόπτερο του Ιδρύματος για να φέρει από τις ΗΠΑ το «helicopter money» του Τραμπ. Δεν αστειευόταν, όμως, καθόλου όταν τους εξηγούσε ότι «η μόνη σωτηρία μας από τους ανεγκέφαλους του Βορρά είναι να μετατραπεί η Ελλάδα, νομισματικά και χρηματιστηριακά, στην τρίτη απομακρυσμένη πολιτεία των ΗΠΑ, όπως είναι η Αλάσκα και η Χαβάη». Του εξηγούσε ότι, μόνο έτσι θα ξεπληρώναμε το δημόσιο χρέος των 356 δισ. ευρώ -του υποστήριξε, μάλιστα, ότι το Βερολίνο δεν θέλει να το ξεπληρώσουμε για να μας έχει για πάντα «αποικία χρέους»- και θα δημιουργούσαμε ανάπτυξη ισχυρή και βιώσιμη για τη χώρα και τους πολίτες της.  

Αυτά άρχισαν να συζητούν στην Πολιτεία. Άσε που έτσι το Ίδρυμα θα αποκτούσε νέα ελικοδρόμια στην περιοχή του Ελληνικού.

Τα ψίχουλα, ο Μητσοτάκης και ο Μπορίσοφ

Κορονο-ομόλογα από την Ιαπωνία, που έχει... μάθει να ζει με τεράστιο δημόσιο χρέος.

Ο νεοφιλελεύθερος Μακρόν θα ρίξει το 25% του γαλλικού ΑΕΠ για να πολεμήσει την ύφεση της οικονομίας της χώρας του και η Ιαπωνία επενδύει 1 τρισ. δολάρια περίπου για να μειώσει τη δική της ύφεση. Όταν το 2009, στην κρίση των ενυπόθηκων δανείων και των τραπεζών, είχε ρίξει περίπου τα μισά. Προσέξτε και το άλλο: Η Ιαπωνία μέχρι χθες το πρωί είχε μόλις 3.500 κρούσματα με 85 νεκρούς!

Θα πει κανείς «ναι, αλλά ο Μητσοτάκης δεν έχει λεφτόδεντρα». Σωστό, θα του απαντήσω εγώ. Θα του πω, όμως, ταυτόχρονα ότι ο δεξιός Μπορίσοφ ανακοίνωσε πρόγραμμα 2,2 δισ. ευρώ (μεγαλύτερο από αυτό του Μητσοτάκη) και ας έχει η Βουλγαρία ελάχιστους νεκρούς (μέχρι την Κυριακή, αν δεν κάνω λάθος, δεν ήταν ούτε δέκα οι νεκροί της από τον κορονοϊό) και ας είναι μικρότερη η οικονομία της από την ελληνική.

Φαίνεται ότι οι Βούλγαροι είχαν κάπου κρυμμένα… λεφτόδεντρα.

Μετρό γραμμή 4: Καραμανλή το νου σου...

Μονόδρομος η ακύρωση του διαγωνισμού.  

Έτσι όπως τα έκανες οποιαδήποτε άλλη λύση σε θέτει σε σοβαρούς πολιτικούς και νομικούς κινδύνους. Σε προσωπικό επίπεδο. Διότι δεν μπορείς να ακυρώνεις, επειδή έτσι γουστάρεις, τις συμβάσεις του έργου Πατρών- Πύργου και την Αμβρακία Οδό, project τα οποία με την βούλα των εισαγγελέων είναι νόμιμα, και από την άλλη να... σκέφτεσαι την ακύρωση του διαγωνισμού για την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Την ώρα, μάλιστα, που το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτές και τις δύο ενστάσεις των κοινοπραξιών που διεκδικούν το έργο. Για να μην σου θυμίσει ότι το ίδιο ακριβώς έκανε όταν το ΣτΕ δικαίωσε όλες τις προσφυγές των διαγωνιζόμενων στα ηλεκτρονικά διόδια.

Καραμανλή: Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά θα σημάνουν μπλεξίματα. Μεγάλα.

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS