Log in

 

WebLogo BlackOut

«Ριφιφί» σε τράπεζα;

Αγνοώ αν ο πληροφοριοδότης μου είναι σινεφίλ και θαυμαστής του Ζυλ Ντασέν αλλά κάτι το κινηματογραφικό το... έχει.

Για αυτό και όταν την περασμένη βδομάδα μου τηλεφώνησε για να μου μεταφέρει μια είδηση, δεν του έδωσα και πολύ σημασία.

Διότι αναρωτήθηκα αν είναι αυτό δυνατό να συμβαίνει στις μέρες μας και δη, σε μια από τις μεγαλύτερες – και πλέον σοβαρές – τράπεζες της χώρας. Αλλά επειδή δεν αφήνω τίποτα χωρίς να το ψάξω, το έβαλα στα προς διερεύνηση θέματα.

Όμως ακόμα δεν μπορώ να βρω άκρη: Είναι δυνατόν σήμερα εποχή που τα πάντα αποτυπώνονται ηλεκτρονικά και υπάρχουν αρχεία ασφαλείας, τράπεζα να έχει χάσει ένα σημαντικό περιουσιακό της στοιχείο και η διοίκησή της να αγνοεί που αυτό βρίσκεται;

Πρόκειται από τα… άγραφα !

Αναμένω, βοήθεια κοινού για να προχωρήσω…

Μα... δουλεύουν και από πάνω;

Μπα, δεν βάζουν μυαλό με τίποτα. Παρά τις διαμαρτυρίες και τις συνεχείς «οχλήσεις» ,τα προβλήματα με το e-banking συνεχίζονται και τείνουν να πάρουν διαστάσεις.

Θα δεχθώ ότι όλα αυτά οφείλονται στο γεγονός ότι οι ελληνικές τράπεζες έχουν μείνει πίσω , λόγω τη ανάπτυξης της ηλεκτρονικής τραπεζικής με γοργούς ρυθμούς κατά τα τελευταία χρόνια. Όντως η προώθηση νέων συστημάτων απαιτεί επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ και οι ελληνικές τράπεζες λόγω των κατάστασής τους κατά τα τελευταία χρόνια , καθυστερούν να τις κάνουν.

Όλα αυτά τα δέχομαι: Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί μια συγκεκριμένη τράπεζα όταν πέφτουν τα συστήματα της δεν μας το λέει αλλά βγάζει το μήνυμα ότι ο κωδικός μας πρόσβασης δεν είναι σωστός (που είναι)

Παίζει με τα νεύρα μας…

 

Πειραιώς: Δυναμική επιβράβευση

Δυναμική παρουσία στον ανταγωνιστικό τομέα των στεγαστικών δανείων επιχειρεί η Τράπεζα Πειραιώς, υιοθετώντας ένα περισσότερο «επιθετικό» -σε σύγκριση με την Εθνική Τράπεζα- πρόγραμμα επιβράβευσης των δανειοληπτών.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Τράπεζα το πρόγραμμα επιβράβευσης απευθύνεται στους ενήμερους δανειολήπτες στεγαστικών δανείων της Τράπεζας Πειραιώς και περιλαμβάνει τα ακόλουθα: i. Επιστροφή χρηματικού ποσού που ισοδυναμεί με μείωση επιτοκίου του στεγαστικού τους δανείου κατά 0,10%. Το ποσό αυτό θα αποδίδεται στον καταθετικό λογαριασμό των δικαιούχων απολογιστικά τον Ιανουάριο κάθε έτους και θα αφορά το προηγούμενο έτος. ii. Επιβράβευση με 1 yellow για κάθε ευρώ της μηνιαίας δόσης, το οποίο θα αποδίδεται σε μηνιαία βάση. iii. Επιβράβευση, μετά από κλήρωση, κάθε ημέρα ενός τυχερού δανειολήπτη που κερδίζει το ποσό της δόσης του σε yellows. iv. Προσφορά προνομιακού επισκευαστικού δανείου με το χαμηλότερο επιτόκιο της αγοράς -Euribor ενός μηνός πλέον περιθωρίου 1,50%-, για την ανακαίνιση κατοικίας, καθώς τα περισσότερα δάνεια δόθηκαν περίπου πριν από 10 με 15 χρόνια.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης ισχύει για πελάτες που εκταμίευσαν το στεγαστικό τους δάνειο έως τις 31.12.2014.

Πειραιώς: Δυναμική επιβράβευση

 

Eurobank: Διευκολύνσεις στους δανειολήπτες

Από την πλευρά της η Eurobank αποφάσισε να ρίξει -προς το παρόν- το βάρος της σε άλλο τομέα.

Εισάγει ένα συνδυασμένο πρόγραμμα ενεργειών για τη διευκόλυνση των 35.000 δανειοληπτών πελατών της που πληρούν τα κριτήρια ένταξης στις ευεργετικές διατάξεις του νόμου για την προστασία της πρώτης κατοικίας. Η Τράπεζα ενημερώνει τους πελάτες της (είτε μέσω επιστολών είτε μέσω γραπτών μηνυμάτων στα κινητά τους τηλέφωνα) ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου 4605 και μπορούν να υποβάλουν αίτημα ένταξής τους ή, εφόσον θέλουν, να επισκεφθούν ένα κατάστημα Eurobank, όπου εξειδικευμένο στέλεχος της τράπεζας θα τους βοηθήσει στην ολοκλήρωση και υποβολή της αίτησής τους. Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί εξειδικευμένη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (Help Desk) για τους πελάτες που θέλουν να ολοκληρώσουν την αίτηση από τον χώρο τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κατάστημα.

Πρωτοβουλίες σαν και αυτή, οι οποίες διευκολύνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τους πελάτες των τραπεζών είναι πάντοτε καλοδεχούμενες…

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS