Log in

WebLogo Saturos

Πυρετώδεις προετοιμασίες εν όψει… Λαζόπουλου

Από τη συχνότητα του Open θα βγαίνει, όπως όλα δείχνουν, ο Λάκης Λαζόπουλος και το «τσαντίρι» του με γλώσσα που… κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει.

Ο δημιουργός φέρεται να έχει την πλήρη ελευθερία να στήσει το… τσαντίρι του όπως θέλει, ενώ σε αυτό θα τον βοηθήσουν και διάφοροι γκεστ που θα έχει κάθε φορά στη ζωντανή του εκπομπή.

Έχει, δε, ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πώς θα κινηθούν τα κείμενα του, εν όψει και προεκλογικής περιόδου. 

Survivor – Στην υγειά μας σημειώσατε… 2

Δεν κράτησε για πολύ η εσωτερική «τράμπα» στον ΣΚΑΪ ανάμεσα στο ριάλιτι και το μουσικό πρόγραμμα του Σ. Παπαδόπουλου, καθώς, όπως αποδείχθηκε δεν… αλλάζουν εύκολα οι παλιές συνήθειες.

Δεν του… πέρασε του Τούρκου παραγωγού αυτή τη φορά, που καλείται τώρα να βρει καινούρια ευρήματα για να ανεβάσει τα νούμερα τηλεθέασης.

Μια μικρογκρινίτσα υπάρχει, πάντως, στο σταθμό για τη φετινή πορεία του παιχνιδιού, αν και η εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του εν λόγω δεν έχει καμφθεί στο ελάχιστο. Τουλάχιστον προς το παρόν…

Να τη δούμε και να μην την πιστέψουμε (δις)

Οσονούπω έρχεται λέει τριμερής συνάντηση για την σωτηρία του Τύπου, καθώς είναι μέσα στις προτεραιότητες των Υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής πολιτικής.

Συμμετοχή φυσικά σε αυτή τη συνάντηση θα έχει και η ΕΣΗΕΑ με τις δικές της προτάσεις, που ελπίζουμε να μην είναι χρονολογικού επιπέδου... δεινοσαύρων, αλλά να είναι προσαρμοσμένες στη σημερινή εποχή.

Ο Τύπος ειδικά στην Ελλάδα θα έπρεπε να είχε σωθεί από... προχθές και έχει ιδιαίτερη σημασία να ληφθούν σωστά και μακροπρόθεσμα μέτρα που θα τον αφήσουν να μακροημερεύσει και να αναπνεύσει σε ένα ασφυκτικό περιβάλλον...

Τα Social της Creta Farms

Μπορεί οι κακές γλώσσες να λένε ότι τα πράγματα σε επίπεδο προσωπικών σχέσεων στην Creta Farms να μην είναι πολύ καλά, αλλά από ιδέες οι άνθρωποι – ή οι επικοινωνιακοί τους σύμβουλοι – τα πάνε περίφημα.

Όπως για παράδειγμα στα Social media τους και στις καμπάνιες που βγάζουν κατά καιρούς, οι οποίες είναι πολύ έξυπνες και με χιούμορ. Ειδικά αυτές για τον Άγιο Βαλεντίνο ήταν πολύ ιδιαίτερες.

Ένα καλό παράδειγμα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με θετικό τρόπο στην υπηρεσία της κατανάλωσης.

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS