Log in

WebLogo Endelexis

Kλάφτα Βασιλικούλα...

Περιμένετε να αλλάξει η νοοτροπία στις εισηγμένες που συνεχίζουν να γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους μικρομετόχους;

Λιγότερα από κάθε άλλη φορά είναι τα αποτελέσματα που δημοσίευσαν φέτος οι εισηγμένες εταιρείες για το α’ τρίμηνο της χρονιάς. Ο συνήθης αριθμός των 35-37 εταιρειών συρρικνώθηκε δραματικά στις 28, αποτέλεσμα πιθανόν και των δυσκολιών σύνταξης προσωρινών λογιστικών καταστάσεων εν μέσω της πανδημίας.

Μπορεί να μην έχει πολλά να πει το πρώτο τρίμηνο αφού η συνέχεια προβλέπεται δραματική, αλλά όταν είσαι σοβαρή εισηγμένη ανακοινώνεις κανονικά αποτελέσματα.

Τι ειπώθηκε στις τηλεδιασκέψεις

Με βάση τα όσα ακούστηκαν στις τηλεδιασκέψεις ή δημοσιοποιήθηκαν με αφορμή τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2020, η χρονιά μετά τις σημαντικές ζημιές του β’ τριμήνου θα έχει καλύτερη εικόνα.

Ωστόσο υπήρξαν εισηγμένες όπως τα Πλαστικά Θράκης, Παπουτσάνης, Κρι Κρι, Quest και Σαράντης που εμφανίζουν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι λόγω αντικειμένου. Επίσης, κατασκευαστικοί όμιλοι και η Τιτάν επικοινώνησαν την ανθεκτικότητα των μεγεθών τους, με την Τιτάν να εκπλήσσει ευχάριστα, δίνοντας και το 5μηνο στο οποίο ο όμιλος κινείται σε μεγέθη αντίστοιχα με πέρυσι.

Το λειτουργικό περιθώριο εμφανίζεται αυξημένο (εκτός διύλισης) στο 16,6% έναντι 11,8% πέρυσι.

Οι Κινέζοι και στον... Λευκό Πύργο

Την προηγούμενη εβδομάδα, υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα στον ΟΛΘ και τον κινεζικό όμιλο China Merchants Port Holdings Co. Ltd. (CMPort) και τη θυγατρική αυτού China Merchants Holdings Information Technology.

Αφορά στην εγκατάσταση στο ελληνικό λιμάνι ενός υπεσύγχρονου πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα ελέγχονται και θα εκτελούνται όλες οι λειτουργίες.

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, πρόκειται για την πρώτη εγκατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος της CMPort σε ευρωπαϊκό λιμάνι.

Aegean Air: Διασώζεται αλλά με βαριές απώλειες

Σε ένα συμπέρασμα συγκλίνουν οι εκτιμήσεις των αναλυτών για την Aegean. 

Ότι η ελληνική αεροπορική εταιρεία, αν και θα υποστεί βαρύτατες ζημιές και θα συρρικνωθεί, θα καταφέρει τελικά να επιβιώσει χωρίς κρατική ενίσχυση, που θα συνεπαγόταν και την παραχώρηση μετοχών στο Δημόσιο.

Η Euroxx προβλέπει ότι το 2020 οι ζημιές της Aegean θα φθάσουν τα 236 εκατ. ευρώ και το 2021 τα έσοδα θα αντιστοιχούν στο 70% του 2019.

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS