Log in

 

WebLogo BlackOut

Έρχεται «ξήλωμα»

Όσο και αν θέλουν να το αποφύγουν κάποιοι που βρίσκονται στις διοικήσεις -φοβούνται ότι θα χάσουν καρέκλες και υψηλές αμοιβές- θέμα αύξησης κεφαλαίου για τις συστημικές τράπεζες θεωρείται αναπόφευκτο ότι θα προκύψει, αν όχι φέτος, σίγουρα μέσα στο 2021.

Τι θα συμβεί τότε; Χαλασμός κόσμου, λένε όσοι έχουν καλή γνώση του χώρου. Θέλουν να πουν δηλαδή ότι, εφόσον οι ευρωπαϊκές αρχές επιβάλλουν τις αυξήσεις κεφαλαίου στις τράπεζες, τότε οι σημερινοί ξένοι μέτοχοι των τραπεζών, πλην της Fairfax του Πρέμ Γουάτσα, θα «κουνήσουν μαντίλι».

Αυτό σημαίνει ότι θα επέλθουν ριζικές αλλαγές στη μετοχική σύνθεση των τραπεζών, επομένως και στις διοικήσεις.

Ίσως αυτός είναι ο βασικός λόγος, που οι συγκεκριμένοι κύκλοι εκφράζουν δυσφορία για την προωθούμενη από την Τράπεζα της Ελλάδος bad bank.

Εθνική: Ένα βήμα μπροστά

Λέγαμε χθες για τη σημαντική πρόοδο της Εθνικής στο e-banking και μέσα σε λίγες ώρες ήλθε μια νέα είδηση από την Τράπεζα για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Μαθαίνω ότι από σήμερα η Εθνική, για την ασφαλή ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών μέσω Internet, Phone και Mobile Banking, θα στέλνει στο κινητό του πελάτη της γραπτό μήνυμα και μέσω της εφαρμογής Viber. Έτσι θα λαμβάνουν τον κωδικό, ακόμα και αν δεν έχουν καλό σήμα στο κινητό τους.

Σημειώνεται ότι η λήψη κωδικού μιας χρήσης (ΟΤΡ) μέσω Viber είναι εξίσου ασφαλής με τη λήψη μέσω SMS, καθώς η εφαρμογή εξασφαλίζει πλήρη κρυπτογράφηση όλων των μηνυμάτων.

Eurobank: Μια καλή πρωτοβουλία…

Είναι γνωστά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί συναλλασσόμενοι με τις τράπεζες, που ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που οι θερμοκρασίες έχουν «πιάσει ταβάνι» και αναγκάζονται να μένουν σε ουρές προκειμένου να εξυπηρετηθούν.

Είναι γνωστό ότι λόγω του covid-19, ο αριθμός πελατών που εισέρχονται στα τραπεζικά καταστήματα είναι περιορισμένος με αποτέλεσμα, οι πελάτες να πρέπει να περιμένουν εκτός καταστήματος μέχρι να φθάσει η σειρά τους να εξυπηρετηθούν.

Ευτυχώς η διοίκηση μιας τράπεζας ενδιαφέρθηκε και έλαβε κάποια βασικά μέτρα. Αναφέρομαι στη Eurobank που αποφάσισε να τοποθετήσει ομπρέλες, προκειμένου να μην περιμένει ο κόσμος κάτω από τον ήλιο. Μέχρι στιγμής έχουν τοποθετηθεί από την Τράπεζα περισσότερες από 100 ομπρέλες σε 61 καταστήματα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, αλλά και περιφέρεια).

Σταδιακά και σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημοτικές αρχές (γιατί πρόκειται για εξωτερικούς χώρους), τοποθετούνται και σε νέα καταστήματα (στο άμεσο μέλλον έχει σχεδιαστεί η κάλυψη 10 ακόμη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα). Επίσης, παρέχονται νερά και αναψυκτικά.

Ώρα να την μιμηθούν και οι άλλες τράπεζες…

Απάντηση στα κουίζ…

Χθες έβαλα δύο μικρά κουίζ για δύο μεγάλες συστημικές τράπεζες. Για όσους δεν βρήκαν τις απαντήσεις, να τις δώσω σήμερα.

Πρώτο η τράπεζα που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα με το e-banking της ( η εφαρμογή μέσω κινητού λειτουργεί καλύτερα) είναι η Alpha Bank.

Δεύτερο η τράπεζα που είχε μείνει πίσω στο e-banking αλλά κάλυψε με επιτυχία το χαμένο έδαφος με αποτέλεσμα σήμερα να διαθέτει ίσως και την καλύτερη πλατφόρμα, είναι η Εθνική Τράπεζα.

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS